Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

η πρώτη ερωτική μύηση



Από μικρό αγόρι ένοιωθα την ανάγκη να χαϊδεύω το πουλάκι μου. Έβαζα το χέρι στην τσέπη απ’ το παντελονάκι μου να το αγγίξω. Η τσέπη ήταν βαθειά κι έφτανε μέχρι το βρακάκι μου. Τα δάχτυλα μου το ακουμπούσαν καθώς περπατούσα και η γλύκα ήταν μεγάλη. Γινόταν σκληρό σε δευτερόλεπτα κι έμενε έτσι τεντωμένο, για πάρα πολύ ώρα. Μα δεν ήταν μόνο αυτό…

Τις περισσότερες φορές που η μάνα μου με έκανε μπάνιο στο λουτρό, το πουλάκι μου πρηζόταν και γινόταν κάγκελο, κάθε φορά που το σφουγγάρι της μάνας μου το άγγιζε. Η μάνα μου ήταν πολύ προσεκτική και δεν έκανε σχόλια. Δεν ήθελε να μου δημιουργήσει την εντύπωση πως η στύση μου ήταν κάτι κακό. Την ώρα που με έπλενε, το μόνο που σχολίαζε ήταν πως κυλιόμουν στα χώματα και ήμουν καθημερινά βρώμικος.

Δεν θυμάμαι ακριβώς πότε ήταν, αλλά μια φορά μου ζήτησε να μην βγάλω το βρακί μου όταν θα με έπλενε. Με σαπούνισε με το σφουγγάρι παντού και μετά βγήκε έξω και μου ζήτησε να σαπουνίσω μόνος μου την επίμαχη περιοχή. Τότε ήταν που σκέφτηκα πως ούτε η μάνα μου έπρεπε να το δει. Εκείνο το απόγευμα το πουλί μου είχε αποκτήσει μεγάλη σημασία για μένα…

Όταν μπήκα στο Γυμνάσιο, έκανα παρέα με άλλα αγόρια και στην παρέα μου πολλές φορές συζητάγαμε για γυναίκες και το γυναικείο σώμα. Κάποιος από την παρέα είχε δει μια μεγάλη γυναίκα γυμνή. Μας περιέγραφε το στήθος της και το μουνί της. Κάθε φορά που άκουγα κάτι, ο πούτσος μου – που τώρα είχε πια μεγαλώσει – γινόταν σκληρός σαν ξύλο. Όχι μόνο ο δικός μου. Σχεδόν όλα τα παιδιά από την παρέα μας ένοιωθαν παρόμοια και τα παντελόνια μας φούσκωναν μπροστά. Τα βλέπαμε και γελάγαμε.

Ήμουν 13 χρονών, όταν ένα μεσημέρι, περπατώντας σε κάποιο στενό κοντά στο σπίτι μου, πέρασα μπροστά από ένα μισάνοιχτο παράθυρο ενός υπογείου διαμερίσματος. Η κουρτίνα ήταν λίγο τραβηγμένη. Όταν κοίταξα μέσα από την μισάνοιχτη χαραμάδα της, τρελάθηκα. Στο βάθος του μισοσκότεινου δωματίου, καθισμένη στα γόνατα κάποιου μισο-ξαπλωμένου άντρα, ήταν μια 35χρονη γυναίκα .

Είχε σηκώσει το ένα πόδι της και το ακουμπούσε στην άκρη του κρεβατιού. Αυτός με το ένα χέρι του την χάιδευε ανάμεσα στα μπούτια κι έσκυβε πίσω από την πλάτη της. Δεν μπορούσα να διακρίνω το πρόσωπο του. Αυτή όπως καθόταν, είχε χώσει το αριστερό της χέρι μέσα από το άνοιγμα του παντελονιού του και του τον χάιδευε.

Έσκυψα να βλέπω καλύτερα. Ευτυχώς δεν με είδε κανένας τους. Μπορούσα να διακρίνω καθαρά το χέρι του άντρα που είχε μπει τώρα μέσα στο λευκό βρακί της. Τα μάτια της μισόκλειστα, τα χείλια της ανοιχτά, αισθανόταν όλη της κάβλα του εραστή της που την χάιδευε. Άνοιξε πιο πολύ τα κατάλευκα μπούτια της και το θέαμα που μου πρόσφερε ήταν μοναδικό!…

Ο πούτσος μου έγινε για άλλη μια φορά κάγκελο, χωρίς να τον αγγίξω! Δεν θυμάμαι πόση ώρα έμεινα εκεί σκυφτός να βλέπω. Δεν ξέρω ούτε αν κι εκείνη με είδε που κοιτούσα. Κάποια στιγμή ντράπηκα κι έφυγα τρέχοντας!Αργότερα στο σπίτι όταν έφτασα, πήγα κατευθείαν στο λουτρό, κλείδωσα την πόρτα, κατέβασα το παντελόνι και το βρακί μου κι άρχισα να τον χαϊδεύω. Ένοιωθα τεράστια ηδονή.

Προσπάθησα να βγάλω το πουτσοκέφαλο έξω και με δυσκολία το κατάφερα. Πονούσα λίγο.Χάιδεψα το γυμνό κατακόκκινο πρησμένο κεφάλι κι η ηδονή που ένοιωσα ήταν πρωτόγνωρη. Ο πούτσος μου είχε μεγαλώσει τόσο που τον είχα ξαναδεί τόσο μεγάλο. Πήρα το καθρεφτάκι της μάνας μου μέσα από ένα τσαντάκι που ήταν δίπλα και το έβαλα ανάμεσα στα σκέλια μου. Ήθελα να δω και από κάτω τα αρχίδια μου.Τα μπαλάκια μου είχανε μεγαλώσει κι αυτά και είχαν έντονα ροζ χρώμα.

Η ένταση μεγάλωνε, η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Με το δεξί μου χάιδευα τον κορμό του πούτσου μου, από τη βάση μέχρι το κεφάλι του. Με το αριστερό, έπιανα τις λίγες τριχούλες που είχα βγάλει γύρω – γύρω. Συνέχεια τον κοίταζα και θαύμαζα τις λεπτές μπλε φλεβούλες που βγήκαν κατα μήκος του.Η γλύκα ήταν πρωτόγνωρη κι ανακατεμένη με λίγο πόνο. Αλλά μου άρεσε. Ξαφνικά ο πόνος δυνάμωσε και μια ανατριχίλα ένοιωσα σε όλο μου το κορμί. Ένα ρίγος στην πλάτη σε όλο το μήκος της σπονδυλικής μου στήλης…

Ήταν σαν να με διαπέρασε ηλεκτρικό ρεύμα. Είδα και μια σταγόνα ατην τρυπούλα του πουτσοκέφαλου μπροστά. Την σκούπισα με το δάχτυλο και συνέχισα.Να κι άλλη σταγόνα αμέσως, και μετά ήρθε η έκρηξη… Πόνεσα. Με γουρλωμένα τα μάτια έβλεπα τα υγρά να εκσφενδονίζονται μακρυά πάνω στα άσπρα πλακάκια του λουτρού στον απέναντι τοίχο. Έχυνα χωρίς σταματημό και το μουσκεμένο χέρι μου ανεβοκατέβαινε με μεγάλη ταχύτητα.

Με τα μάτια κλειστά τώρα φανταζόμουνα την γυναίκα που είχα δει πριν λίγο. Τα υγρά που έχυνα, ήταν αφιερωμένα σε κείνην! Η καρδιά μου με 200 παλμούς το δευτερόλεπτο… Μετά χαλάρωσα, σκουπίστηκα κι ανέβασα το εσώρουχο.Ήταν η πρώτη μου ερωτική μύηση που ποτέ δεν ξέχασα από τότε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...