Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

τα 4 ψέματα



Και τώρα 4 ψέματα που, είτε από δική μου επιλογή είτε όχι πιστεύουν οι άλλοι για 'μενα:

1.Ότι μου αρέσουν οι πιτσιρίκες.
Αυτό είναι μια φήμη που έχει δημιουργηθεί, γιατί απλά οι όποιες φίλες μου είναι παντρεμένες και δεν πολύ-βγαίνουν στον έξω κόσμο. μόνες τους... πόσο μάλλον μαζί μου !!

2.Ότι είμαι πολύ δυνατός και δεν κωλώνω σε τίποτα.
Αυτό πάλι είναι μια φήμη που έχει να κάνει με το ότι γενικά είμαι survivor και καμία σχέση δεν έχει με δύναμη, γιατί μόνο εγώ ξέρω πόσες φορές κλαίω μόνος μου..

3.Ότι το μόνο πράγμα που σκέφτομαι είναι το σεξ.
Πράγμα που επίσης είναι μεγάλο λάθος γιατί σκέφτομαι κι άλλα πράγματα όπως όπως.... γαμώτο πάλι το ξέχασα..

4.Ότι ξετρελαίνομαι να χτυπιέμαι σαν το ψάρι στο γυμναστήριο και να πονάει το κορμάκι μου μετά, και ότι μου αρέσει να τρώω βραστά μπρόκολα και κολοκύθια

Μπλιάχ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...