Κυριακή 10 Μαΐου 2009

μου χρωστάς...



Μου χρωστάς λοιπόν τα πάντα !!!
και τα πιο όμορφα όνειρα σου,
τα οφείλεις στην δύναμη που αντλείς
μόνο μέσα από μένα, ... και το ξέρεις.

Kι αν το σώμα σου είναι ακόμα ερεθισμένο
από την τρυφερότητα των χεριών μου,
όλες μου τις κινήσεις τις οφείλω σε σένα.
Γιατί εμπνέομαι από σένα, ... και το ξέρεις.

Σε θέλω γυμνή, όρθια μπροστά μου,
να γλιστρούν τα ρούχα σου στο πάτωμα,
να αγγίζεις ηδονικά το σώμα σου,
μπροστά μου να βλέπω τα σημάδια
από τα χθεσινά φιλιά μου επάνω σου...

Τα υγρά ποτάμια ανάμεσα στους μηρούς σου
κι εγώ γυμνός κι ερεθισμένος πλάι σου,
να ακολουθώ τη διαδρομή τους βαθειά εντός σου,
Μωρό μου, θέλω να τα νοιώσω όλα μαζί σου,
να σ' ακούω να γίνεσαι "Από μικρό παιδί Γυναίκα",
μόνο... μέσα από εμένα που λατρεύεις!

Κι όταν είμαι μακριά σου και οι ρώγες σου μ’ αναζητούν,
θα τις χαϊδεύεις κρυφά μόνη σου για να σκληρύνουν,
σαν δυο σκούρες ροζ ερεθισμένες πέρλες, όπως μου αρέσουν..

Κι όταν θα νοσταλγείς το παθιασμένο μου φιλί
να απαλύνει τον πόνο της γλυκιάς προσμονής σου,
Όταν θα σου λείπει η τρυφερή παλάμη μου
να σε ζεστάνει τις κρύες νύχτες στην κάμαρας σου,
ή το αρσενικό μου πάθος να πάλλεται εντός σου...

Τότε ξέρω πως θα έρθεις ξανά εκεί που μένω,
γεμάτη ενοχές.. θα ψάχνεις τον χαμένο σου παράδεισο
ή κάπου αλλού ; ξέρεις καλά που...
Μου χρωστάς λοιπόν τα πάντα... και το ξέρεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...