Κυριακή 10 Μαΐου 2009

χωρίς έλεος



Θέλω να με πάρεις μέσα στ’ αυτοκίνητο,
να σε νιώθω να με πιέζεις σα να ‘τανε να φύγω,
να φιλήσεις τον λαιμό μου που μ’ αρέσει,
να δαγκώσεις δυνατά τις φλέβες μου.
να μου αφήνεις σημάδια με τα δόντια σου
να πας λίγο πιο κάτω, προς το στήθος μου,
να παγιδεύεις το δέρμα μου ανάμεσα στα χείλη σου,
να με ακούς να βογκάω από καύλα.

Τώρα θέλω να έρθεις λίγο πιο κοντά.
Θέλω να νιώσω την κρύα ανάσα πάνω στις ρώγες μου,
να τις δαγκώσεις και να θες να τις ζεστάνεις,
να τις αισθάνεσαι να θέλουν να φύγουν…
να τραβιέμαι λίγο πιο μακριά γιατί θα με πονάς,
να γλείφεις τα πλευρά μου και το στομάχι μου,
να κατεβάσεις το φερμουάρ στο τζίν μου
να με δαγκώνεις απαλά, να με ρουφάς…

Θέλω να δαγκώσεις τα κόκαλα μου
που πετάγονται γύρω από την μέση μου
σα να προσπαθείς να τα ρουφήξεις.
Να νιώθω τα δάχτυλα σου
να χαϊδεύουν τρυφερά τα πόδια μου,
τα λακκάκια πίσω από τα γόνατα μου,
κι η γλώσσα σου να ταξιδεύει παντού.
Να φιλάς τις όρθιες ρώγες μου
να τις νιώθεις να σκληραίνουν
σα να υποκλίνονται σε εσένα.

Να με ρουφάς και να με φιλάς μαζί,
να με κάνεις να πονάω…
να χάνω τον έλεγχο της ανάσας μου.
Να μαλακώνεις και να σκληραίνεις
την γλώσσα σου πάνω στην κλειτορίδα μου
ενώ αφήνεις δαχτυλιές πάνω στη μέση μου.
Να φεύγεις ξαφνικά και να ξανάρχεσαι
για να δαγκώσεις τα πόδια μου,
τις γάμπες, τους μηρούς, τα δάχτυλα μου,
να τα ρουφάς σα νέκταρ να τρελαίνομαι.

Να νιώθω την γλώσσα σου βαθειά μέσα μου
σα να θες να με κάνεις να λιώσω στο στόμα σου.
καθώς ψιθυρίζω το όνομα σου, το γέλιο σου,
καθώς τελειώνω στο στόμα σου και εσύ με φιλάς.
Να σε ικετεύω να μπεις μέσα μου.
Να σε θέλω εκεί, όσο πιο βαθειά μπορείς.
Να σε κρατήσω μέσα μου σα φυλαχτό.
Να μπαίνεις αργά, βασανιστικά
μετά όλο και πιο γρήγορα.

Το σάλιο απ’ τα χείλια σου να με λούζει
Να χαϊδεύω τις τρίχες στο στήθος σου
να ενώνω τα δάχτυλα μου στο λακκάκι
που κάνουν τα κόκαλα χαμηλά στην μέση σου.
Να σε ακούω να μιλάς πρόστυχα
καθώς χάνομαι μέσα στα μάτια σου,
στα χείλια σου.

Η καρδιά σου να ουρλιάζει από ικανοποίηση.
Και η δικιά μου να κλαίει γιατί δεν εκτίμησες ποτέ,
αυτό που σου χαρίζω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...