Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

μετά το γραφείο



Ξέρω πως τώρα που θα διαβάζεις αυτές τις γραμμές, μόλις θα έχεις μπει στο σπίτι μας κουρασμένη, για αυτό άφησε τα όλα σε μένα....

Όλο το πρωί που έλειπες στο γραφείο, αδημονούσα για αυτή τη στιγμή. Μη βιάζεσαι όμως , δεν θα μπεις στο δωμάτιο ακόμα. Όχι!! Διάβασε προσεχτικά τι ακριβώς θέλω να κάνεις και μην ανάψεις κανένα φως.

Το φως των κεριών θα καθοδηγεί τα βήματα σου.... Η έκπληξη μου ζωγραφιζόταν ολοφάνερη στα μάτια μου. Περίμενα ότι θα είχε ετοιμάσει κάτι ξεχωριστό για απόψε, αλλά ομολογώ ότι αυτό ήταν η απόλυτη έξαψη της φαντασίας μου!

Γδύθηκα , άνοιξα τη βαλίτσα μου και έβγαλα το κόκκινο κολλητό μπόξερ και το φανελάκι που μου είχες δωρίσει και τα φόρεσα. Κατευθύνθηκα στην πολυθρόνα του σαλονιού και έδεσα τα μάτια μου με το μαύρο μεταξωτό μαντήλι που είχα ακουμπήσει εκεί. Όλη αυτή την ώρα η πόρτα του δωματίου μας ήταν ερμητικά κλειστή ,μα ήξερα ότι παρακολουθούσε σιωπηλά την κάθε μου κίνηση.

Κατευθυνθήκαμε στο δωμάτιο. Μια πικρή παύση... και τώρα άκουγα το Cd να παίζει το “How am i suppose to live without you” Του Michael Bolton. Η φωνή της τόσο γλυκιά και ζεστή μου ζήτησε να της χαρίσω αυτό το χορό.

Αγκαλιαστήκαμε και χαθήκαμε στη μαγεία του. Τα χείλη της ενώθηκαν με τα δικά μου. Το φιλί της παθιασμένο, η γλώσσα της παιχνίδιζε με την δικιά μου. Με φίλησε στον λαιμό και συνέχισε στο στήθος μου και ολοένα κατέβαινε και πιο πολύ προς τον πρησμένο ανδρισμό μου. Είχα ερεθιστεί τόσο πολύ που το μπόξερ με πίεζε, ήθελα να ελευθερωθώ. Ένοιωσα τα χείλη της να με φιλάνε, να τον παίρνουν στο στόμα πάνω απο το εσώρουχο.

Ένας ήχος ηδονής ξέφυγε απο τα χείλη μου. Με έγδυσε αργά αργά.... η γλώσσα της φίλησε κάθε σπιθαμή του κορμιού μου, την ένοιωθα , στο λαιμό...στους λοβούς .... στο στήθος και μετά στον πούτσο μου.

Τα νύχια της χάιδευαν κάθε πόντο του ανδρισμού μου. Τα χείλη της με έπαιρναν μέσα τους. Τα δόντια της με καύλωναν τρελά. Η γλώσσα της αγκάλιαζε το κεφάλι του ανδρισμού μου διαρκώς. Το μαντήλι έπεσε επιτέλους.

Την είδα μπροστά μου με το μαύρο δαντελωτό κορμάκι που τόσο με τρέλαινε. Χάιδευε το κορμί της παντού. Με προκαλούσε.... Τα μάτια μας πετούσαν φλόγες ατέρμονου πάθους. Την έπιασα και την έριξα στο χαλί...'Έπεσα απο πάνω της και άρχισα να την φιλάω παντού Με μια μου κίνηση ελευθέρωσα το στήθος της και το πήρα στο στόμα μου.

Μου άρεσε να παίζω μαζί του με τις ώρες. Την άκουγα να λιώνει. Τη φίλησα ξανά στα χείλη , στους λοβούς και μετά ξανά στο στήθος. Οι ρώγες της σκληρές και μεγάλες. Τα χέρια μου έσφιξαν δυνατά το στήθος της. Κατέβηκα χαμηλότερα. Η γλώσσα μου περνούσε τώρα απο την κοιλίτσα της, τον αφαλό της ...Ξεκούμπωσα το κορμάκι και πήρα το μουνάκι της στο στόμα μου. Βύθισα τα δάχτυλα μου μέσα της.

Αχ πόσο υγρή ήταν ήδη... Ρόφηξα την κλειτορίδα της . Την έγλυφα για ώρα. Έτρεμε ...καύλωνε “Δεν αντέχω άλλο, γάμησε με σε θέλω....τρελαίνομαι” είπε. Την ξάπλωσα στο κρεβάτι. Ακούμπησα το κεφάλι του πέους μου στα μουνόχειλα της και το έτριψα .... μπήκα άξαφνα μέσα της...δυνατά.

Κίνησεις αργές και δυνατές όπως ήξερα ότι της άρεσαν. Έχανε το παιχνίδι τώρα. Δεν είχε πια εκείνη τον έλεγχο. Οι σπασμοί της διαδέχονταν ο ένας τον άλλο σαν κύμα , καθώς έχυνε στο πέος μου. Γύρισε και με πήρε στο στόμα της. Δεν την άφησα να με τελειώσει όμως.

Τη γύρισα στα τέσσερα. Μπήκα πάλι μέσα της. Ήταν πολύ υγρή μα στενή τώρα. Πονούσε....μα σε λίγο ο πόνος έγινε ξανά καύλα. Κόλλησε πάνω μου. Ήμουν όλος μέσα της τώρα. Ο κόλπος της με έσφιγγε παθιασμένα...καυτός ...υγρός ...υπέροχος.

Με ξάπλωσε και κάθησε πάνω μου. ”Σειρά μου να ανακτήσω τον έλεγχο” είπε... Κουνούσε ρυθμικά τη λεκάνη με τρέλαινε πολύ αυτό, δεν άντεχα άλλο καθώς ανεβοκατέβαινε πάνω στον πρισμένο και μουσκεμένο ανδρισμό μου. Με πήρε πάλι στο στόμα της , έχυσα μέσα της... το στόμα της γέμισε με το καυτό μου σπέρμα

....Ήρθε και ξάπλωσε και εκέινη στο στήθος μου. Της χάιδεψα τα μαλλιά. Με φίλησε.....
“Καλώς ήρθες αγάπη μου.....”είπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...