Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

απόλυτα δικιά μου



Σκέφτομαι όλα αυτά που περάσαμε στις διακοπές μας και κυρίως όσα προλάβαμε να πραγματοποιήσουμε απ’ αυτά που είχαμε προγραμματίσει…

Βάζω πάντα ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου όταν κάνω αναδρομή στο κοντινό παρελθόν, από τότε που με γνώρισες… Μετρώ τις φορές που ο σκληρός σαν ατσάλι πούτσος μου μπήκε μέσα σου… Μετρώ τις φορές και τις ποσότητες που έχυσα για σένα… ανεξέλεγκτα.

Ήθελες υπέρμετρη τρυφερότητα να χύσεις κι εσύ, κάτι που κατάλαβα από την πρώτη φορά του έρωτα μας. Θυμάμαι κάθε λέξη λατρείας που ψέλλιζες όταν στον είχα μέσα. Θυμάμαι τις στάσεις μας πάνω στο κρεβάτι, και πως σου άρεσε να σε παίρνω, την κάθε λέξη, κάθε ήχο…

Απολαμβάνω ιδιαίτερα το γεγονός πως κυβερνιέμαι από την καύλα μου, που στέλνει μηνύματα πάθους στις απολήξεις των νεύρων μου που τραγουδούν στα εσωτερικά βάθη του πυρήνα της ύπαρξής μου…

Με είχες ερωτευθεί παράφορα κι ένιωθες καλά με έναν άντρα σαν εμένα στη ζωή σου. Δεν κατάφερες ποτέ να μου επιβληθείς, όσο κι αν προσπάθησες. Σε συνέπαιρνε το αντριλίκι κι ο απόλυτος χαρακτήρας μου. Ένιωθες γατούλα στην αγκαλιά μου…

Τα χέρια μου σε φυλάκιζουν στο κρεβάτι καθώς αφήνω έναν ακόμη αναστεναγμό… Είμαστε ξαπλωμένοι εδώ και πολύ ώρα. Έχει έρθει η στιγμή να σηκωθούμε, αλλά κανείς από τους δυο μας δεν υποχωρεί… σε τραβάω στην αγκαλιά μου… Σε ακινητοποιώ έτσι ώστε να μη μπορείς να σηκωθείς…

Αφήνεις να βγει από το στόμα σου μια κλαψιάρικη κραυγή, σαν να με ικετεύεις να σ’ αφήσω… Κάθεσαι ήρεμη μέσα στην αγκαλιά μου κρύβοντας κάποια αναφιλητά, αλλά στην πραγματικότητα εξετάζεις την επόμενη κίνησή σου…

Τα δάχτυλά σου παίζουν στο πούτσο μου και λίγο μετά γλιστρούν ανάμεσα στα χοντρά αρχίδια μου. Πάντα σου άρεσε να με ερεθίζεις τρίβοντας τα γεννητικά μου όργανα, γυμνός ή ντυμένος. Κλείνω τα μάτια μου και επικεντρώνομαι στη διαμόρφωση της επόμενης πρότασης που θα εκστομίσω…

Το δάχτυλό σου εγκαταλείπει τον πούτσο μου κάνοντάς με να βγάλω ένα αναφιλητό… Ακούω το γέλιο σου… Τα δάχτυλά σου αγκαλιάζουν ξανά τον πούτσο μου… Σε κάθε σου χάδι, χάνω κάθε αίσθηση του ελέγχου. Το κορμί μου τινάζεται… συσπάσεις και σπασμοί με κυριεύουν… Το μυαλό μου κολυμπά στους χυμούς της καύλας μου…

Μπορώ ν’ ακούσω αναστεναγμούς και μικρές κραυγές, αλλά δεν ξέρω αν προέρχονται από εμένα… Κι εκεί που είμαι έτοιμος να χύσω από την διαδικασία της έλκυσης, αισθάνομαι το κορμί σου πάνω στο δικό μου… Θέλω να σε γυρίσω μπρούμιτα να στον χώσω πισωκολλητά σαν σκυλάκι, αλλά δεν με αφήνεις. Είσαι ξαπλωμένη πάνω μου.

Σχεδόν με σκεπάζεις μ’ έναν όμορφο τρόπο και μ’ αρέσει να νιώθω το βάρος σου… Βάζεις το χέρι από πίσω ψηλαφίζοντας τον κορμό του πούτσου που είναι έτοιμος να χαθεί στην τρυπούλα σου. Τα μάτια μου δεν ανοίγουν με τίποτα… αρνούνται ν’ ανοίξουν… σε λίγο νιώθω τα δάχτυλα σου να οδηγούν το πρησμένο πάθος μου βαθειά μέσα στο υγρό μουνάκι σου.

Η καύλα μου ενώνεται με την δικιά σου και σ’ αφήνω να χύσεις ανάμεσα σε σπασμούς και άναρθρες κραυγές. Φιλώ τον ιδρώτα σου ανάμεσα στα στήθια σου… σε κρατώ σφικτά και ψιθυρίζω στο αυτί πόσο σ’ αγαπώ. Είναι η λέξη κλειδί που ξέρω πως θέλεις να ακούσεις. Εκείνη τη στιγμή χύνω μέσα σου τους χυμούς της καύλας μας…

Κανείς δεν σε ξέρει όπως εγώ. Είσαι απόλυτα δικιά μου και σ’ εξουσιάζω!

1 σχόλιο:

  1. Γράφεις υποκριτικά για τις κοπέλες που γνώρισες και σου χάρισαν το κορμί τους στον βωμό της ψεύτικης αγάπης σου. Κρίμα να μην μπορείς να αγαπήσεις ούτε να δώσεις λίγα από αυτά που πήρες... Νομίζω πως σε ξέρω!
    Α (Βύρωνας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...