Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

ανάσκελα χωρίς σεντόνι



Το σκοτάδι με καλύπτει. Δεν έχω ανάγκη οποιοδήποτε σκέπασμα… Από το ανοικτό παράθυρο ένα δροσερό αεράκι εισβάλει και περιπλανάται πάνω στο γυμνό κορμί μου… Τα δάχτυλά μου αγγίζουν το δέρμα μου… γλιστρούν κατά μήκος του στήθους μου… σέρνονται στην κοιλιά μου και τελικά συναντούν την πορφυρή βάλανο του πούτσου μου…

Τα δάχτυλά μου τσιμπούν κάθε τρίχα… σκάβουν την σάρκα των αρχιδιών μου αφήνοντας διευρυμένες ημισελήνους καθώς ο αντίχειράς μου περνάει από πάνω τους… Τα χέρια μου γλιστρούν χαμηλότερα, χαϊδεύουν το εσωτερικό των βελούδινων μπουτιών μου… Αισθάνομαι ένα μούδιασμα στην ευαίσθητη περιοχή του βουβώνα μου.

Ο πούτσος μου κυματίζει σαν σημαία στη πλώρη ενός πλοίου… Κάποιο από τα δάχτυλά μου βρίσκουν την υγρή σχισμή της ουρήθρας μου, η οποία και πονάει στο άγγιγμά μου… Τεντώνω προς τα πίσω την προστατευτική κουκούλα της βαλάνου μου… Γλείφω τα δάχτυλά μου, τα ντύνω με σάλιο και τ’ αφήνω να τυλίξουν τον πούτσο μου και να παίξουν μαζί του μ’ έναν αργό αλλά σταθερό ρυθμό… Αισθάνομαι την φλόγα της επιθυμίας να ανάβει μέσα μου…

Τρίβω τον πούτσο μου κι αυτός συσπάται από χαρά… Ήσυχοι, αλλά ευδιάκριτοι αναστεναγμοί βγαίνουν από το στόμα μου… ανάμεσα από τα χωρισμένα χείλια μου… Τεντώνω τα πόδια μου και ανασηκώνω το κορμί μου για να μπορώ να βλέπω καλύτερα τον πούτσο μου… Τον πιάνω με τέσσερα δάχτυλα, αλλά δεν μου είναι αρκετό… Επιστρατεύω κι άλλα δάχτυλα… ενισχύω αργά τη στύση μου… σείομαι ολόκληρος σαν ναρκομανής που στερείται τη δόση του…

Η Λίνα ήρθε πριν από λίγο και νομίζοντας πως κοιμάμαι, δεν με ανησυχεί. Κάθεται αναπαυτικά στον καναπέ του καθιστικού και βλέπει τηλεόραση. Σε λίγο θα έρθει στην κρεβατοκάμαρα να με ξυπνήσει να κάνουμε έρωτα. Πάντα της αρέσει να με ερεθίζει όταν έρχεται και βλέπει να κοιμάμαι. Με αγαπάει παράφορα, αληθινά, και νομίζει πως κι εγώ την λατρεύω.

Απομακρύνω για λίγα τα δάχτυλά μου… Ο πούτσος μου μένει όρθιος… Η φαντασία μου δουλεύει όσο ποτέ άλλοτε… Φαντάζομαι το μουνί της να τρίβεται στο μπούτι μου ηδονικά και να μουσκεύει τις τρίχες του ποδιού μου. Η σκέψη αυτή όχι μόνο με αναστατώνει, αλλά με αναγκάζει να σχηματίσω αψίδα με το κορμί μου και να σηκωθώ ψηλά σαν να είμαι γέφυρα… Οι κόρες των ματιών μου διαστέλλονται και μια πλημμύρα πηχτού σπέρματος λερώνει το κορμί μου…

Βλέποντας τα χύσια μου να εκτοξεύονται, δεν σταματώ… αντιθέτως συνεχίζω… Οσμίζομαι την μυρωδιά και γεύομαι τη γεύση του σπέρματός μου… Σταματώ περιστασιακά, τραβάω τον πούτσο μου… ερευνώ την ευαισθησία του… Απότομα λαχανιάζω… αρχίζω να τρίβω ξανά τον πούτσο μου… πείθω την βάλανό μου να πρηστεί ξανά… Ο πούτσος μου κινείται μέσα και έξω από την χούφτα μου…

Οι μυς μου σφίγγονται… η αναπνοή μου σταματά στον λαιμό μου, η καρδιά μου χτυπά άγρια μέσα στο στήθος μου σαν να θέλει να δραπετεύσει… Μπροστά μου απεικονίζω τη μορφή της… της γυναίκας που θα ήθελα να έχω δίπλα μου ατή τη στιγμή… Λεπτή, 40χρονη, σχεδόν μικροσκοπική, πουριτανή, γεμάτη ταμπού, κι έχω καταφέρει από την πρώτη στιγμή που την γνώρισα να με εμπιστευθεί και να μ' αγαπήσει αληθινά.

Τώρα, ολόκληρο το κορμί μου τρέμει. Βρίσκομαι εκεί, ξαπλωμένος στο κρεβάτι… ανίσχυρος και χαμένος από την έκσταση του οργασμού μου… Το δέρμα μου λάμπει από ένα επίστρωμα του ιδρώτα, σταγονίδια διακοσμούν με χάντρες τις ρόγες μου… σταγονίδια που γλιστρούν στο στομάχι μου και καταλήγουν στον αφαλό μου… Συνεχίζω μέχρι που οι τελευταίες δονήσεις σταματούν…

Πέφτω μπρούμυτα στα τσαλακωμένα σεντόνια… Στα χείλια μου εγκαθίσταται ένα χαμόγελο… το χαμόγελο της καθαρής ικανοποίησης. Την φωνάζω κι έρχεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...