Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

υποταγή



Έβλεπα στην οθόνη του υπολογιστή τις φωτογραφίες που βγάλαμε στις διακοπές, την αναζητούσα στον ξύπνιό μου, την φανταζόταν στον ύπνο μου... Ήταν πάντα εκεί, διαθέσιμη για το κορμί μου, καυλωμένη από λέξεις, μουσκεμένη από υπονοούμενα, γαμημένη στο μυαλό της. Ένα συμβόλαιο τέλειο μα και άκυρο, χωρίς υπογραφές των δύο συμβαλλομένων...

Άλλο ένα από εκείνα τα υγρά καλοκαιρινά μου βράδια.. Διαισθάνθηκα τις σηκωμάρες μου και αναρωτήθηκα τι γεύση να είχε εκείνη την ώρα το μουνάκι της...

"Νομίζω αλμυρό, αν και τελευταία το αρωματίζω με λοσιόν ινδοκάρυδου και δεν ξέρω πως θα σου φαινόταν αν μου το σάλιωνες με την γλώσσα σου", μου είχε ψιθυρίσει πριν λίγο στο τηλέφωνο που την πήρα στο γραφείο της. Μετά άρχισε τα "Σ’ αγαπώ" και τα "Καρδιά μου". Με κούραζε ν’ ακούω τα γλυκόλογα της.

Απαξίωσα να της υπενθυμίσω ότι την ώρα του που θα κάναμε έρωτα το απόγευμα, τα λόγια είναι περιττά. Η γκόμενα κάπου με κούραζε με όλη αυτή την φιλολογία και τα Σ' αγαπώ της. Δεν επιζητούσε κάτι από μένα παρά την επιβεβαίωση που της χάριζα να αισθάνεται θηλυκιά καθώς ερωτικά επικοινωνούσαμε υπέροχα οι δυο μας. Χωρισμένη με άσχημες εμπειρίες από τον άντρα της, βρήκε σε μένα το αρσενικό που πάντα ζητούσε.

Ζητούσε τρυφερότητα, κι όσο ανταποκρινόμουν σ’ αυτό, την έκανα ευτυχισμένη. Είχε υποταχθεί τελείως στα "θέλω" μου, πίστευε στα πάντα που της έλεγα, χωρίς να μου κάνει ερωτήσεις.

Ερχόταν στο διαμέρισμα μου κάθε φορά που της τηλεφωνούσα κι έλειωνε σε κάθε άγγιγμα μου. Το έπαιζε ρομαντική κι είχε όνειρα για μας. Μου τα έλεγε, αλλά τις περισσότερες φορές με κούραζαν. Της έλεγα πως η δουλειά μου με στέλνει 2-3 φορές τον μήνα εκτός Αθηνών σε ολιγοήμερα ταξίδια, χωρίς πολλές λεπτομέρειες. Δεν της άφηνα περιθώρια να ρωτάει πολλά.

Την είχα πείσει να μου έχει εμπιστοσύνη, σαν το ελάχιστο δείγμα της αγάπης της για μένα. Κι αυτό έκανε. Έτσι έβρισκα όσο χρόνο ήθελα να μοιράζομαι ανάμεσα σ’ αυτήν και σε άλλες καυλωμένες γυναίκες που μου έγραφαν στις αγγελίες μου σε κάποιο site, και ήθελαν να με γνωρίσουν…

Ήρθε αμέσως μετά το γραφείο κι έκανε ένα ντους. Έκλεισα τα μάτια και παραδόθηκα στη μαγεία της καύλας της... Η σχέση μας όμως με κούραζε, κι έπρεπε να βρω μια δικαιολογία να τελειώσει… όχι όμως σήμερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...