Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

δοκιμάζοντας αντοχές



Ο ερωτισμός ήταν ακόμα διάχυτος στο μικρό δωμάτιο. Έφερα στο νου μου όσα είχαν ειπωθεί. Γνωριστήκαμε στο chat του messenger. Έπαιζε με τις λέξεις και το μυαλό της. Της είχα περιγράψει την ερωτική σκηνή που είχε ανάγκη να ακούσει. Η περιγραφή μου την είχε οδηγήσει να του αποκαλύψει όλα τα κρυφά μυστικά της ερωτικής πράξης που συνέπαιρνε το καυλωμένο μυαλό της.

Άφησε το ποντίκι. Το χέρι της άρχισε να χαϊδέύει όλο το σώμα της. Ξεκίνησε πιάνοντας απαλά το λαιμό της και σιγά-σιγά το άφησε να κυλήσει στο στήθος της και στην διεγερμένη ρόγα της. Άρχισε να την χαϊδεύει και να την τσιμπά με πάθος. Έκλεισε τα μάτια της και άφησε το νου της να φαντάζεται ότι στην θέση του χεριού είχε το στόμα μου που της δάγκωσε τρυφερά την ήδη διογκωμένη ρόγα της.

Είχε ερεθιστεί. Νόμιζε ότι ένιωθε την ανάσα μου πάνω στο γυμνό κορμί της. Μια ανάσα καυτή από έξαψη για το κορμί της. Το κορμί που της είπα ότι λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που μου έστειλε μια αποκαλυπτική φωτογραφία της.

Προσπάθησε να ανοίξει τα μάτια της αλλά δεν υπάκουσαν. Έμεναν κλειστά και το μυαλό της καρφωμένο στην ανάσα μου που ένοιωθε στο λαιμό της. Άρχισα να της ψιθυρίζω λόγια που την έκαναν να κοκκινίζει αλλά τα επιθυμούσε ακόμα πιο πολύ.

Είχε κάνει μόλις το μπάνιο της και ξάπλωσε γυμνή στο κρεβάτι. Το φως που έβγαινε από το μικρό φωτάκι νυκτός έδινε στην ατμόσφαιρα μια ερωτική νότα. Η φλόγα του ζεστού κορμιού της όπως βγαίνει μέσα από τους αχνούς που δημιουργεί το ζεστό νερό στον πιο κρύο αέρα του δωματίου τυλίγεται από το κρύο σεντόνι που σιγά-σιγά εξομοιώνεται από την ζέση του κορμιού.

Η καυτή ανάσα έφθασε στα χείλη της που τα ένιωθε να έχουν διογκωθεί από την υπέρ-αιμάτωση που της είχα προκαλέσει. Τα ένιωθε να καίνε από την γρήγορη ροή του αίματος. Τότε ήταν που μια δεύτερη ζέση που προερχόταν από την βαριά και μεγάλη παλάμη που της είχα περιγράψει για τα χέρια μου άρχισε να τριγυρνά στο κορμί της.

Πήρε την θέση του πάνω στο στήθος της και αφού έπαιξε με την κορυφωμένη ρόγα της άρχισε να κυλάει προς την κοιλιά της για να καταλήξει ανάμεσα στα πόδια της. Με το πρώτο άγγιγμα αισθάνθηκε να βγαίνει από το στόμα της μια πνιχτή λαλιά πάθους. Δεν ήταν όμως σίγουρη αν η λαλιά είχε βγει πράγματι ή απλά την φαντάστηκε και αυτήν.

Την επομένη ήρθε στο μικρό μου διαμέρισμα. Τα ποτά μείνανε στα ποτήρια, αισθάνθηκα τη γλώσσα της να παίζει με τον ανδρισμό μου, το στόμα της να ρουφάει τα καρύδια μου, το μεσαίο της δάχτυλο να δοκιμάζει τις αντοχές μου χαϊδεύοντας την τρυπούλα μου.

Ήταν έμπειρη στον έρωτα και τρόμαξα στην ιδέα ότι θα με ξεπετούσε στο λεπτό. Προσπάθησα να της ξεφύγω αφήνοντας τον παθητικό μου ρόλο... Έπιασα με δύναμη τα βυζιά της, τίναξα τις σηκωμένες ρώγες, χαστούκισα τους αυθάδικους μαστούς, εισέπραξα το βαθύ μούγκρισμα της...

Χωρίς χρονοτριβή τη γύρισα στο πλάι, χούφτωσα το δεξί της κωλομέρι ανασηκώνοντας το ελαφρά και ανοίγοντας δρόμο με το πρησμένο μου καυλί μπήκα μέσα στο μουσκεμένο μουνί της πισωκολλητά. Δεν άντεξε πάνω από πέντε λεπτά να μπαινοβγαίνω μέσα της, έχυσε όλη της την καύλα δροσίζοντας το πυρακτωμένο μου όργανο και δίνοντας μου εντολή να τη λούσω κι εγώ με τους χυμούς μου...

Στο μυαλό μου, σαν αστραπή σκέφτηκα τον πρόσφατο χωρισμό μου με εκείνη την ταλαιπωρημένη γυναίκα... Πόσο με είχε κουράσει αυτή η μακρόχρονη σχέση, πόσο άσχημα μου είχε φερθεί λίγο πριν χωρίσουμε σ' έκείνο το cafe… Όλα όμως είχαν περάσει.

Τώρα είχα μια άλλη, τελείως διαφορετική γυναίκα στη ζωή μου, με Γάμα κεφαλαίο σε όλα της. Με θηλυκό κορμί, υποτακτική ψυχολογία απέναντι στο αρσενικό, χωρίς υποχρεώσεις, εχοχές, βιώματα και πληγές του παρελθόντος...

Γλίστρησα έξω της και θυμηθήκαμε το ντους να σβήσουμε την κάψα των κορμιών μας. Λίγο προτού φύγει μού ζήτησε να πάμε ένα ταξίδι. Θεέ μου, όλες το ίδιο σκέφτονται, είπα μέσα μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...