Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

η απόλυτη γυναίκα



Της άρεσε να εκστασιάζεται πλάι μου. Ερεθιζόταν να μου προσφέρει θέαμα την ώρα που αυνανιζόταν, να την κοιτάω να χαιδεύεται, να ερεθίζομαι κι εγώ.

Άλλες φορές, όπως μου έλεγε, το έκανε μόνη της μπρος στον μεγάλο καθρέφτη που είχα στην κρεβατοκάμαρα. Έβλεπε τους μορφασμούς της καύλας στο πρόσωπο της και τα κύματα της ηδονής έρχονταν να την εξουσιάσουν. Η αναπνοή της γρήγορη, τα μουγκρητά της ακατανόμαστα, κι ούρλιαζε όταν έφτανε στο αποκορύφωμα…

Δεν ήθελε να γδύνομαι μόνος μου. Ήθελε να με γδύνει η ίδια, αυτή καθισμένη στο κρεβάτι μου, κι εγώ όρθιος να στέκομαι μπροστά της με το τζην, γυμνός απ’ την μέση και πάνω και ξεκάλτσωτος.

Στην αρχή με χάιδευε ανάμεσα στα σκέλια μου, χούφτωνε τον πισινό μου και στο τέλος τρυφερά το φούσκωμα μπροστά μου. Ύστερα άνοιγε ένα – ένα τα κουμπιά του τζην μου κι έβαζε το χεράκι της μέσα χουφτώνοντας τον κορμό του σκληρού πόθου μου…

Λάτρευε το πολύωρο ερωτικό παιχνίδι, λάτρευε τα χέρια μου να την εξουσιάζουν, να την χαϊδεύουν σ’ όλο της το κορμί. Χωρίς αναστολές, ξεστόμιζε λόγια τρυφερά την ώρα της πράξης, νομίζοντας πως έτσι με ερέθιζε ακόμα περισσότερο.

Τελειώναμε πάντα μαζί, ελέγχοντας ομόρρυθμους οργασμούς! Ήταν η απόλυτα ερωτική γυναίκα που είχα συναντήσει στη ζωή μου. Η σχέση μας καθαρά ερωτική, χωρίς αγάπες και λουλούδια. Μου είχε γίνει απαραίτητη και την έλεγαν Χριστίνα …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...