Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

στο φως των κεριών μας



Με τα κεριά ακόμα να φέγγουν, πέφτεις στην αγκαλιά μου και ετοιμάζεσαι να κοιμηθείς… Είμαι αποφασισμένος να μην σε αφήσω από τόσο νωρίς… Ξεκινώ να σου φιλώ τους ώμους που μοσχοβολάνε σαπούνι… Τα χέρια μου σε κρατούν στην αγκαλιά μου σφικτά, ενώ τα δάχτυλά μου διασχίζουν τις ξανθές τούφες απ’ τα μαλλιά σου…

Τα μάτια σου είναι ακόμα ανοικτά… μου χαμογελάς… Βάζεις το χέρι σου κάτω από τα σκεπάσματα και σκουπίζεις τον πούτσο μου που ακόμα στάζει σπέρμα… Με φωνάζεις "άντρα μου". Ο ήχος του οργασμού σου μισή ώρα πριν, αντηχεί στα αυτιά μου… ακόμα…

Ζηλεύω κι εγώ τη κίνηση του χεριού σου και την επαναλαμβάνω… Τα δάχτυλά μου αναζητούν κάτω από τα σκεπάσματα την υγρασία του μουνιού σου… Είναι χαλαρή… κουρασμένη από το γαμήσι που προηγήθηκε… Αρχίζω να του κάνω μασάζ… και πολύ γρήγορα τον ξυπνώ… πρήζεται!!!

Έτσι όπως είναι υγρός, τα δάχτυλά μου γλιστρούν ανάμεσα στα μουνόχειλα. Με το δάχτυλό μου τα χωρίζω στα δυο, ενώ η λεκάνη σου υποχωρεί προς τα πίσω…

Ξεσκεπάζω το χέρι μου και σου το προσφέρω… Το ρουφάς… Αισθάνομαι την αναπνοή σου… Λειώνω από την καύλα σου… Παίρνεις το χέρι μου και μαζί με το δικό σου αγγίζουμε τη στενή, σφικτή κωλοτρυπίδα μου… Το δάχτυλό σου χαϊδεύει τα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας μου… Ο οργασμός με πλησιάζει απειλητικά…

Το σώμα μου αρχίζει να τινάζεται από την ευχαρίστηση… βίαια… ανεξέλεγκτα… Τα κορμιά μας ιδρώνουν… Οι αναπνοές και των δυο μας γίνονται βαριές… Είμαστε έτοιμοι να χύσουμε και οι δυο…

Είμαι έτοιμος να σε μουσκέψω με το σπέρμα μου… να σε ζεστάνω… Αισθάνεσαι τον χτύπο της καρδιάς μου που επιβραδύνεται… Φιλώντας σε τρυφερά, πέφτεις ξανά στην αγκαλιά μου για να κοιμηθείς… να χαλαρώσεις… Η αυριανή ημέρα θα είναι το ίδιο κουραστική με την σημερινή για σένα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...