Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

κι αυτό μ' αρέσει



Είμαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι και την περιμένω. Φορώ ένα μαύρο σλιπ και μαύρο κολλητό φανελάκι… Γνωρίζω εκ των προτέρων πόσο πολύ την ξετρελαίνει αυτό το σετ των εσωρούχων μιας και η ίδια μου το αγόρασε την περασμένη εβδομάδα μετά την εκδρομή μας στο βουνό…

Μέχρι να έρθει και για να περάσει η ώρα, αρχίζω να χαϊδεύομαι… Δημιουργώ μια καλή στύση στον πούτσο μου… φέρνω μια ανατριχίλα στο κορμί μου… Χωρίζω ελαφρώς τα πόδια μου και τρέχω τα χέρια μου πάνω στο σώμα μου τσιμπώντας τις ρόγες μου κάτω από την φανέλα και γλιστρώντας περιστασιακά τα δάχτυλά μου μέσα στο σλιπ για να αγγίξω τη θερμότητα και την διέγερση του πόθου μου…

Με τα κλειδιά που της έδωσα, μπαίνει μέσα στο δωμάτιο βιαστική χωρίς να πει ούτε λέξη… Με βλέπει ξαναμμένο και ξαπλώνει γρήγορα δίπλα μου… Φέρνει την γλώσσα της στο στόμα μου και τα δάχτυλά της μπλέκονται στα μαλλιά μου… Δαγκώνει τις ρόγες μου πάνω από τη φανέλα, κατόπιν την τραβάει και μου την βγάζει… Με κοιτάζει γλυκά και χαμογελάει.… ανοίγω τα πόδια μου και χαϊδεύομαι… της αρέσει!

Δεν φορώ τίποτα άλλο εκτός από το μαύρο σλιπ… Τραβάω το μπλουζάκι της… την φέρνω κοντά μου… Είναι ακόμα ιδρωμένη. Με τα δάχτυλά μου κατεβάζω το παντελόνι της, κατόπιν το βρακάκι της… αυτό που μέχρι εκείνη τη στιγμή με εμπόδιζε να δω το ξυρισμένο μουνάκι της…

Το μαύρο σλιπ που συνεχίζω να φορώ γίνεται ολοένα και υγρότερο από το διάφανο σπέρμα που κυλάει από την άκρη του πούτσου μου… Την βλέπω να γλιστράει τα δάχτυλά της στο εσωτερικό του σλιπ μου… τα γλιστράει μέχρι που φτάνει στη βάση του πούτσου μου… Μου τον τρίβει χωρίς να απομακρύνει το βλέμμα του από τα μάτια μου… υγραίνεται, καυλώνει!

Καθώς αναστενάζω φέρνει περισσότερα από τα δάχτυλά της μέσα στο σλιπ μου… Δείχνω με βογγητά πόσο απολαμβάνω αυτό το άγγιγμα… Αρχίζω να πιστεύω πως ένα άγγιγμα δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με το καλύτερο γαμήσι στον κόσμο… κι αυτή το ξέρει πόσο μ’ ερεθίζει…

Την βλέπω να προσπαθεί να τραβήξει το σλιπ μου στο πλάι… απορώ πως και δεν της πέρασε από το μυαλό η ιδέα να μου το βγάλει… Με τα δάχτυλα και των δυο χεριών της μέσα, δείχνει ενδιαφέρον για το πρόσωπό μου…

Με φιλάει και ρουφάει την γλώσσα μου… Τρίβει τον πούτσο μου και τον σηκώνει ψηλά… Το ύφασμα του σλιπ περιορίζει πλέον τις κινήσεις της… Σύντομα, εκτός από την θερμότητα και την υγρασία, δραπετεύουν και τα αρχίδια μου από το σλιπ… Αναστενάζω δυνατά…

Ανοίγω τα πόδια μου πλατειά… Δεν αντέχω άλλο αυτό τον περιορισμό του σλιπ… Την βλέπω να σκύβει πάνω μου και να μου δαγκώνει τις ρόγες. Οι τρίχες του στήθους μου υγραίνονται από τα σάλια της… Τρέχει την γλώσσα της χαμηλά στο στομάχι μου και πολύ γρήγορα φτάνει στο λάστιχο του σλιπ μου… Με τα δόντια της το τραβάει αργά προς τα κάτω… αργά… πολύ αργά… Ανασηκώνω το κορμί μου σαν γέφυρα… Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να βοηθήσω…

Την βλέπω να μου το κατεβάζει… Ο πούτσος μου εκτινάσσεται σαν να ήταν δεμένος τόση ώρα πάνω σ’ ένα ελατήριο… Η απελευθέρωσή του δίνει άλλο νόημα στις κινήσεις της και κυρίως στη διάδοση των υγρών μου… Έτσι όπως είμαι ολόγυμνος, του δίνεται πλέον η δυνατότητα να μου τον γλείψει…

Η γλώσσα της μου βάζει φωτιά… Οι αναστεναγμοί μου εναλλάσσονται με τα βογγητά μου… Φέρνει τα αρχίδια μου κατά μέρος… στο πλάι και συλλέγει με την άκρη της γλώσσας του τις σταλαγματιές του σπέρματος από τον πούτσο μου…

Την κοιτάζω και απορώ πόσο την θέλω σήμερα το απόγευμα. Κοντούλα, λεπτή, χωρίς καμπύλες και ασήμαντη θηλυκότητα… ένα άσχετο με τα γούστα μου πλάσμα που τρεις μήνες τώρα έρχεται στο διαμέρισμα μου να γαμηθεί μαζί μου…

Μου δίνεται σαν τρελή, κι αυτό μ’ αρέσει… με λατρεύει, αυτό όμως με κουράζει. Κάνω πέρα κάθε αρνητική σκέψη καθώς την βλέπω ν’ ανάβει τα κεριά στο κομοδίνο πλάι μου, έτοιμη να καθήσει στο όρθιο παλούκι μου, κλείνοντας τα μάτια και δαγκώνοντας το κάτω χείλος απ’ το μικρό στοματάκι της…

Θα ανασηκωθώ, θα καθήσω, θα βάλει τα μαξιλάρια πίσω από την πλάτη μου… κι αυτό μ’ αρέσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...