Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

θέλω



Θέλω να κλείσεις την πόρτα πίσω σου και να γδυθείς… Αργά… Αισθησιακά… Θέλω να δω κάθε κομμάτι των ρούχων σου να καταλήγει στο πάτωμα… Εσύ θα μείνεις όρθια, στο κέντρο του δωματίου, φορώντας μόνο το βρακάκι σου…

Θέλω να σε φιλήσω στον λαιμό… στους ώμους. Σε όλες εκείνες τις ευαίσθητες περιοχές του σώματός σου που ερεθίζεσαι… Θέλω να γλείψω το λαιμό σου… να δω τις ρόγες σου να σκληραίνουν από την αναμονή… Θέλω να φιλήσω και να ρουφήξω αυτές τις ρόγες, να στροβιλίσω τη γλώσσα μου γύρω-γύρω τους… Να τις τραβήξω με τα χείλια μου…

Θέλω να γλιστρήσω το χέρι μου μέσα στο βρακάκι σου… Να αισθανθώ την υγρασία της φωλίτσας σου να βρέχει τα δάχτυλά μου… Θέλω να σ’ ακούσω να αναστενάζεις καθώς τα δάχτυλά μου θα παίζουν πάνω και κατά μήκος του μουνιού σου…

Θέλω να με ξεντύσεις εσύ… Να καλύψω με φιλιά και γλειψίματα τα ρούχα σου καθώς θα μου βγάζεις τη μπλούζα και θα τραβάς προς τα κάτω το σορτς και το εσώρουχό μου… Θέλω να σπρώξω το σκληρό πούτσο μου μέσα στη παλάμη σου… να τον κάνω να χαθεί…

Θέλω να κολλήσω τον πούτσο μου στο στόμα σου… Θέλω να κάνω όλα αυτά τα πράγματα στο στόμα σου που κι εσύ θα ήθελες να κάνεις κι ίσως βρούμε χρόνο να τα κάνεις στη συνέχεια… Θέλω να γλείψεις, να ροφήσεις… να γλιστρήσεις τη γλώσσα σου μέσα στη σχισμή της ουρήθρας μου… Θέλω να καταστήσεις τον πούτσο μου υγρό και σκληρό… να τον χτυπήσεις με τη γλώσσα σου… να τον πειράξεις… να τον βασανίσεις…

Θέλω να γλιστρήσω ανάμεσα στα πόδια σου, να επιστρατεύσω το στόμα και τη γλώσσα μου και να ασχοληθώ μ’ αυτή την υγρή τρυπούλα σου… Να αφοσιωθώ… Ν’ ακούσω κάθε στεναγμό ως στεναγμό… Ν’ ακούσω κάθε βογγητό ως βογγητό… Ν’ ακούσω καθαρά κάθε κραυγή τη στιγμή που θα χύνεις …

Θέλω να γλιστρήσω τον πούτσο μου μέσα σου… Να σ’ αφήσω να αισθανθείς κάθε εκατοστό του πούτσου μου να εισβάλλει μέσα σου… Θέλω να με παρακαλέσεις να σε γαμήσω… να σε γαμήσω σκληρά… να παραδεχτείς πως αυτό σκεφτόσουν όλη την ημέρα …

Σου υπόσχομαι ότι θα σε γαμήσω σκληρά, άλλωστε μόνο μ’ ένα γαμήσι μπορούν να απομακρυνθούν όλες οι δυσάρεστες σκέψεις από το μυαλουδάκι σου… Θέλω να χωρέσω ολόκληρος μέσα σου, απλά, πρέπει να χαλαρώσεις λίγο γιατί μου αρέσει να αισθάνομαι τον πούτσο μου να χορεύει μέσα σου… βαθειά…

Χτυπώντας συνεχόμενα το μουνί σου πισωκολλητά, θα χύσω όλο το σπέρμα που θα παραχθεί από τα αρχίδια μου απόψε… για σένα… Θέλω να καταρρεύσω πάνω στο κρεβάτι… δίπλα σου… να ηρεμήσω… έτσι ώστε να μπορέσουμε να το επαναλάβουμε ξανά… σύντομα…
Αυτό θέλω… Εσύ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...