Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ο εραστής σου



Σε βλέπω να στέκεσαι… εκεί… απέναντί μου στημένη στα τέσσερα… με τα μαλλιά σου αναστατωμένα και τα μάτια σου να φλέγονται από το πάθος…

Μου θυμίζεις φυλακισμένο, άγριο ζώο που μόλις βγήκε από το κλουβί του και είναι έτοιμο να πάρει την εκδίκησή του… Σε θέλω τόσο πολύ όσο τον αέρα που αναπνέω… Σε χρειάζομαι…

Θέλω να αισθανθείς το χάδι των χεριών μου πάνω στο κορμί σου… από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σου… Θέλω να αισθανθείς την γλώσσα μου να σε γλείφει από πάνω μέχρι κάτω μέχρις ότου χτίσει ένα εντυπωσιακό οργασμό που θα με αποζημιώσει…

Θέλω να σε δοκιμάσω, να χώσω την γλώσσα μου μέσα σου σαν λειωμένη γλυκιά σοκολάτα… που θα χυθεί πάνω στο κορμί μου και θα το σκεπάσει… Θέλω να κυριεύσω το μικρό άτριχο μουνάκι σου και να το οδηγήσω στον δρόμο του οργασμού, ξεκλειδώνοντας τα πιο καυτά ερωτικά όνειρα σου…

Οι γλυκοί χυμοί θα στάξουν στη γλώσσα μου, πλημμυρίζοντάς με. Θέλω να σε κρατήσεω από την λεπτή κοκκαλιάρα μέση σου, να σε γαμήσω όσο πιο άγρια μπορώ. Να δοκιμάσεις κάθε στάση, να πειραματιστείς, να γράψεις ένα καινούργιο βιβλίο αγάπης που θα κινήσει το ενδιαφέρον σου, που θα ξυπνήσει τα κρυφά κι απαγορευμένα πάθη σου…

Κυρίαρχος θα γίνω του κορμιού σου. Θα πολιορκήσω την τρυπούλα σου με τον πούτσο μου, Με το στόμα μου. Απόλαυσέ το. Ξοδεύω ανεξέλεγκτα το σπέρμα μου για σένα…

Είμαι ο εραστής σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ελεύθερα το σχόλιο σου,
Θα το αντέξω...